Volgers

zondag 18 mei 2014

Whiff of Joy May digi release - preview I


Hallo allemaal,

Eindelijk weer eens een berichtje van mij op het blog,
a.s. 20 mei wordt de nieuwe digi serie van Whiff of Joy in de webwinkel geintroduceerd en
daarom mogen wij jullie daar alvast een paar voorbeelden van laten zien.
Hieronder zien jullie de volledige kaart die ik gemaakt heb met één van de allerniewste digi's.


De ronde muzieknoot en de tekst "Just a Note" komt ook uit deze digi serie.
Verder heb ik het designpapier van Studio Light gebruikt, die sinds kort ook grote vierkante
scrapvellen in hun collectie hebben opgenomen (en ze zijn super mooi!).
Van de twee hieronder afgebeelde vellen heb ik zowel stukjes uit de voorzijde als de achterzijde
gebruikt.

Morgen kom ik terug met nog een preview en overmorgen is onze blog hop,
komen jullie dan gezellig mee hoppen?


2 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit supermooi gemaakt , ik vind hem geweldig mooi je kaart, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er erg vrolijk en muzikaal uit met die lieve leuke muis
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen