Volgers

maandag 23 december 2013

Maak een kerst/nieuwjaarskaart in de kleur van je geboortesteen

Hallo allemaal,

Nu eindelijk weer eens een berichtje hier van mij.
Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij 

Dit keer is de opdracht
Maak een kerst/nieuwjaarskaart in de kleuren van je geboortesteen.
Hieronder het overzicht van alle stenen/maanden.


Ik ben jarig in april dus moest ik een diamanten kaart maken,
best lastig haha.


Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden?


Oja, de prijs die dit keer wordt gesponsord door GeWe Hobby is deze;
ik zou zo zeggen, lekker meedoen dames!

Met mijn kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges;
Tilda's Town - christmas
Time for magnolia challenge - anything goes
Totally Tilda - anything goes


Groetjes,

8 opmerkingen:

  1. Het is je wel goed gelukt, want ik vind je kaart schitterend geworden !

    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat een gave kaart joh!!! En hele fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart.Fijne feestdagen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super gaaf kaartje hoor, je bent goed geslaagd in de opdracht! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje is het weer Jeanette. Fijne jaarswisseling en een mooi en creatief 2014.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jeanet,
    Allereerst nog een happy 2014.Wat een leuke challenge ben in januari jarig maar staatde kleur garnet voor bordeaux rood of zo,kan het in me eng-ned woordenboek niet vinden.
    Wat een mooie sprekende kaart heb je voor het begrip diamant gemaakt super top!

    Lieve groetjes Nita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi jeanet, wat een mooie kleuren bij elkaar, geslaagde kaart!

    BeantwoordenVerwijderen