Volgers

dinsdag 7 mei 2013

Moederdagcreatie voor Dutch Magnolia Lovers

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie dit gepimpte zeeppompje laten zien,
wat ik heb gemaakt als midwayreminder voor het 
waar het thema dit keer moederdag is.

Het was een leeg zeeppompje wat ik heb gevuld met lekker ruikende Dove zeep.


Tilda heb ik ingekleurd met copic markers.
Verder hangt er aan het pompje nog een label met de tekst
"voor de allerliefste moeder".
Nu denken jullie misschien dat ik dit heb gemaakt met een labelmaker,
mooi mis haha...
op het internet heb ik een handig hulpje gevonden,
waarmee je gewoon zo'n tekst op papier uit kunt printen.
Nieuwsgierig? ...kijk maar eens hier!
Ik zou het leuk vinden om jullie reacties hierop te lezen.

Verder zijn nu ook de nieuwe DT leden van Dutch Magnolia Lovers bekend gemaakt,
we zijn weer voltallig nu, en hopen er samen weer een leuke tijd van te gaan maken!

Jullie hebben nog tot vrijdag 24.00 uur de tijd om mee te doen aan deze moederdagchallenge.

Groetjes,


5 opmerkingen:

  1. Een hele mooi creatie heb je gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi jeanet
    Wat ziet dit er lief en mooi uit en zo bespaar je ook nog afval door er zoiets moois van te maken
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig gedaan Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat super mooi gedaan , ik ben er weg van.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen