Volgers

dinsdag 20 november 2012

Me to You present

Vandaag wil ik jullie weer een kaartje laten zien
met het stempeltje van Me to You genaamd present.
Het frame erachter heb ik gemaakt met de frame rechthoek van Noor.

ingekleurd met de copic markers;
beer - E43, E42, E41
schaduw - W2
neus - B00, B12
cadeau - YG 63, YG 67, E08, E09
achtergrond B12, B00, B000

De basisvorm van de kaart is uitgestansd met een stacker nesting die van Cheery Lynn Design.
De voorkant van de kaart heb ik naar buiten toe dubbel gevouwen en daarop weer de stans van
Noor geplakt.
Het designpapier komt uit een paperpad van Glitz, Joyeux Noel, zulk mooi papier!

Alle randjes zijn weer bewerkt met gesso en aan de binnenkant een
hoekstansje van Noor, met daarop een paar bloemetjes.
Ook de tekststempel "oeps Sorry te laat" is van Noor.

Tot zover mijn berichtje voor vandaag,
morgen kom ik samen met DT maatje Christa terug voor onze DUO kaart op het blog
van het Krea Teja Team!

Groetjes,


7 opmerkingen:

  1. Ooh wat een schatje Jeanet!! Zo erg leuk met dat frame erachter :) groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Heb ik ook vaak gedaan, terugvouwen. Maar dat is lang geleden, bedankt dat je weer helpt herrinneren ;-) Ik liep vast met een kaart, maar zo kan ik weer verder ;-)

    Ik vind je kaart schitterend!!! Ik ben dol op deze lieve beertjes, helaas zie je ze niet zoveel.. Prachtig gedaan, met dit mooie papier!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi jeanet
    wat een leuke kaart zowel van vorm als dat stempeltje echt een schatje
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat laat je ons weer een schitterend kaartje zien Jeanet, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die weer mooi zeg, wowww, prachtig gemaakt !

    Lieve grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooie kaart, alles kleurt zo mooi bij elkaar, een toppertje.

    Liefs Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous super cute image, colored and showcased magnificently!

    BeantwoordenVerwijderen