Volgers

zondag 29 juli 2012

Marianne Design mallen Juli 2012 - 8

En daar ben ik weer met een nieuwe creatie met de Marianne Design mallen,
dit keer is het een kerst label geworden.
Als basis ervoor heb ik gebruikt de grootste stans van de Creatable LR 0236,
deze heb ik uitgestansd uit het bruine papier van het 
paper bloc Merry Little Christmas (van vorig jaar).
Vervolgens heb ik deze stans onder het kopieerapparaat 125 % vergroot en dit
model geknipt uit kraft cardstock.
Om het schattige vintage kerstplaatje heb ik een randje gehaakt.
Als je wilt weten hoe je dit doet, ik heb er hier een tutorial van gemaakt.
Verder heb ik de nieuwe Craftable kerstboom (CR 1224) gestansd uit
een ander stuk designpapier en vervolgens de open gedeeltes beinkt met
walnut steel distress inkt. De kerstballen in de boom zijn gemaakt van
een opgebolde rondjes  die ik later heb bewerkt met glossy accents.

De tekst komt van het nieuwe clear stamp vel CS 0854,
er zitten weer zulke leuke "bruikbare" teksten bij!

De bloemen zijn gemaakt van een combinatie van de LR 0122 en daarbovenop een
een papieren roosje,RB 2203.
Het andere bloemetje heb ik gehaakt, de omschijving hiervan staat in het boek
"Eline's huis".

Rechts boven (achter het roze roosje) zien jullie nog een klein stukje van de
stans van de dennetak, LR 0181.

Nou, tot zover voor vandaag...
ik mag nog twee dagen designer van de maand zijn bij Marianne Design,
alweer bijna voorbij dus, jammer ....
Maar...morgen ben ik er weer om iets te laten zien,
komen jullie dan ook weer even langs?

Hieronder zien jullie nog een afbeeldingsoverzicht van alle 
Marianne Design produkten die ik deze keer heb gebruikt;


Groetjes,

Challenges;
Marianne design divas - anything goes

10 opmerkingen:

  1. Wat heb je er weer iets schitterends van gemaakt Jeanet, super mooi om te zien.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig kerstkaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww Jeanet,wat heb je dit weer prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw heeeel erg mooi!!!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is beautiful. I just love Marianne design creaTables.

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your gorgeous beautiful tag Jeanet.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful card. Your attention to detail is lovely. Thank you for sharing with us at Marianne Design Divas this month and for entering the DT call. Good luck to youo in both. Wishes, Suzanne, DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kersttag! Helemaal geweldig!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi,this is so pretty.I love the image.:)Jacqueline.s

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is stunning work Jeanet, I love your Tag and your use of Marianne's products, thank you for joining us again and good luck in the draw and the DT call.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen