Volgers

zondag 5 december 2010

Sentimental Sundays DT kaart

Deze kaart heb ik gemaakt voor onze buren,
die afgelopen week 40 jaar getrouwd waren.
Het is meteen ook mijn DT kaart voor
Deze week willen we heel graag kaarten zien
met het thema
Happy Anniversary


Ik was pas voor een workshop bij Angelique,
toen zag ik dit prachtige papier van My Minds Eye,
uit de serie Lost & Found, tja...dat kon ik niet laten liggen he.

De digistempel is van HobbyPaleis,
je kunt hem hier kopen voor een leuk prijsje.
Die digitekst heb ik uitgestanst met mijn favoriete Doohickey
van Magnolia.

Tot slot nog een lintje en een stukje organza stof eraan gedaan en
een parelhartje en toen vond ik hem helemaal af,
ondanks dat ik er weinig aan heb gedaan, haha.
Tja, sommige kaarten zijn bewerkelijk en andere weer minder.

19 opmerkingen:

  1. heey angelique,

    het is een prachtige kaart geworden!!! het papier vind ik erg mooi.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Jeanet,zo mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jeanet, wat een prachtige mooie stijlvolle kaart heb je gemaakt, ik denk dat ze daar reuze blij mee waren.
    Ik wil je ook nog even bedanken voor altijd maar weer die lieve woorden op mijn bloggie, ook al ben ik niet zo een trouwe blogster ik waardeer het echt dat je een berichtje bij me acherlaat.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi kaartje heb je gemaakt
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so elegant Jeanet & I love the sparkle :)

    Have a great week!
    Hugs
    Tracey
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Jeanet, heel chique!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt zo'n prachtige, chique kaart gemaakt, ook heel romantisch. Heel mooi zo met de tekst centraal.
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend zeg, en zo komt dat papier wel heel erg mooi over, super!! en uhh bedankt hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super stijlvolle kaart heb je gemaakt. Die vogel vind ik ook prachtig.
    Dank je wel voor je lieve reaktie op mijn kaart. De stempel die ik gebruikt heb is van Stempelglede. En het idee van die inkeping in de doosjes is geweldig.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende stijlvolle kaart en een hele mooie tekst
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jeanet, wat een schitterende kaart.
    En bedankt voor al je leuke en lieve reacties op mijn blog.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful and so elegant Jeanet.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wouw schitterende kaart jeanet
    echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart met mooi papier en die label is erg gaaf ik wil hem ook zo graag maar helaas overal waar ik kijk uitverkocht maar ik blijf zoeken
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart, is ook wel mijn stijl, maar de laatste tijd alleen maar magnolia.

    Ben gelijk volger geworden.

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeanet I love this tag and the sentiment on it is perfect. Everything on your card is so balanced and beautiful.
    Hugs Shirley x x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So beautiful Jeanet, I love it!

    BeantwoordenVerwijderen