Volgers

zaterdag 11 december 2010

Nieuw magnolia kit is binnen!

De challenge bij Magnolia Down Under is deze week,
maak je eigen patchwork achtergrond.
Nu heb ik hier afgelopen week al een kaartje voor gemaakt,
maar ik vind eigenlijk dat ik het mezelf hier te makkelijk had gemaakt,
dit was nl. een stukje designpapier wat al een "patchworklook" had.


Maar nu dus echt een pachworkje zelf gemaakt hoor...
ik heb effe gegoogled op afbeeldingen patchwork en vond een
patroontje wat me heel erg aansprak
(dit was overigens een kussen, dus héél iets anders:))
Ik heb een aantal vierkantjes van 2 x 2 cm uitgesneden uit verschillende soorten designpapier
en dit eerst op het blauwe cardstock gelijmd en daarna met een zigzag steek doorgestikt.
Dat was best nog een precies werkje, moet ik eerlijk zeggen.


Tja, en dan die leuke nieuwe magnolia erop, prachtig toch?
Er zitten wel een aantal zeer bruikbare stempels in de kit deze keer vind ik zelf.

De ronde tekststempel van de kalender kun je hier bestellen.

Is bij jullie allemaal de sneeuw alweer verdwenen,
hier wel hoor, op een overblijfsel van een sneeuwpop na dan.
Morgen ochtend wordt het spannend, want onze Christy mag dan
afzwemmen voor haar A diploma, duimen jullie voor haar?



Challenges;
Magnolia-licioushighlites - letters or numbers
stamp something - anything digital (my calendar digi)

25 opmerkingen:

  1. Oh this is just gorgeous! LOVE these colours together and the way you've done your patchwork. I'm soooo jealous you have your new Tilda already!
    Thanx for joining us at MDUC this week.
    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeanet this is absoltuely beautiful! It's soft colors and then the quilted background you made is is unbelievable! Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. succes met zwemmen hoor!! Je kaart vind ik helemaal waaauuuwwwww!! prachtig! Dus toch goed gekomen met de magnoliakit?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh duimen doen we zeker! zet hem op meid

    wauw en je kaart prachtig! wat een werk! daar heb ik dus echt het geduld niet voor hoor! haha

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een supermooie kaart. Ik kijk regelmatig op jouw blog. Wat maak jij mooie dingen en je kleurt je afdrukjes ook prachtig in.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
    GEWELDIGE kaart heb je gemaakt
    echt heel mooi hoor
    en dan die patchwork TOPPIE
    en we duimen voor Christy
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart jeanet, mooie stempel weer en veel succes voor Christy
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind je kaartje heel mooi geworden. super stempeltje
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief en schattig kaartje weer Jeanet!
    Veel succes met het afzwemmen!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heey jeanet,

    het is een prachtige kaart geworden!!! ik kan wel geloven dat het stikken een hoop werk is geweest maar het resultaat is echt super. de stempels zijn erg leuk.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wouw schitterende kaart jeanet
    echt geweldig
    en duimen doen we zeker hoor;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OH BOY a newbie Stamp!! I can not wait till I get mine!! I love your patchwrk background it looks AMAZING!! Thanks so much for joining in our challenge at MDUC this week:-)
    Hugs
    Karen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai Jeanet, wat een mega mooi kaartje heb je gemaakt en wat een werk zeg, maar echt super mooi gedaan! Ik kijk al uit naar de nieuwe stempels, deze is in iedergeval wel heel erg lief! Succes met het afzwemmen! Fijn weekend, liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige kaart en dat patchwork echt super. Misschien wel een precieswerkje, maar het straalt enorm veel sfeer uit.

    En Christy, succes met afzwemmen.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je kaart werkelijk prachtig.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart! Ik vind je patchwork prachtig en idd een heel buikbaar magnoliaatje. Ik heb er niet zo veel want ik vind ze lang niet allemaal leuk en bruikbaar.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat een prachtig kaartje Jeanet! je stikwerk is super mooi en het nieuwe magnoliaatje is heel lief!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jeanet,

    Via via kwam ik op jou blog terecht. Wat maak jij ontzettend mooie scrapkaarten! Ik ben meteen volger geworden van je blog.

    Groetjes Saskia
    http://saskias-kaartenblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwie wat een leukerd!!
    Supernetjes gemaakt hoor!!

    en hoe is het gegaan met het afzwemmen??

    fijn weekend,

    groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, I love what you did with the background, I am going to have to try that! Lovely card, overall, too :-) Have a great weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowww Jeanet,Wat een schitterende kaart,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Wat een geweldig papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje met het patchwork Jeanet!! Echt heel netjes gedaan ook met al die mooie steekjes.
    Ik zal zeker duimen voor Christy :D het is toch altijd weer een hele mijlpaal als ze het A diploma halen.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kaartje het geeft een heel mooi effect die achtergrond super mooie kleuren
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. O, wat isie leuk! Super leuk! En die nieuwe tilda, heel lief... Prachtig genaaid hoor!
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen